FAQ - najczęściej zadawane pytania

Dla kogo Fresh Cooking?

Fresch Cooking jest dedykowany każdej osobie, która ma dostęp do kuchni, podstawowych przypraw oraz przyborów kuchennych takich jak: garnek, patelnia, miska, naczynie żaroodporne, nóż, sól, pieprz, olej itd. Jest wspaniałym rozwiązaniem dla studentów, osób żyjących w ciągłym biegu oraz rodzin, które wolą wspólnie spędzać czas wypoczywając. Fresch Cooking jest szybkim rozwiązaniem na wspólną kolację wraz ze znajomymi. Zobacz jak to działa.

Jak działa usługa Fresh Cooking?

Masz do wyboru obiady na 3 lub 5 dni, które są starannie dopracowane i zbilansowane przez naszego szefa kuchni (w zależności od wyboru jeden posiłek składa się z dwóch lub czterech porcji). Do zestawów obiadowych możesz zamówić np. zupę. Zestaw otrzymasz w sobotę do godziny 7.00. Do każdego zamówienia dołączamy menu na kolejny tydzień. Robimy wszystko, aby dania nie powtórzyły się na przestrzeni 3 miesięcy.

Jak zapłacę za zamówienie?

W naszym sklepie akceptujemy płatności błyskawiczne za pośrednictwem Przelewy24. Ta metoda płatności przekieruje Ciebie do systemu Przelewy24, w którym wskażesz swój bank. Następnie należy zalogować się za pomocą danych dostępu do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność. Z reguły zaksięgowanie pieniędzy odbywa się w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu. Nie pośredniczymy w płatnościach, dlatego nie mamy wpływu na ewentualne problemy z transakcją. Gdyby takie wystąpiły, prosimy o kontakt z biurem Fresh Cooking.

W jakie dni realizowana jest dostawa?

Wszystkie dostawy odbywają się nocą z piątku na sobotę do godziny 7.00.

Czy mój adres jest w strefie dostawy?

Działamy na terenie Warszawy i bliskich okolic.
Jeśli jesteś z okolic Warszawy wpisz swój kod pocztowy przy składaniu zamówienia.

Jeśli system odrzuci Twój kod, zadzwoń sprawdzimy, co możemy dla Ciebie zrobić?

Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy to 12,30 zł. Zamówienie powyżej 200 zł - gratis.

W jaki sposób i do jakiego dnia mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie możesz złożyć przez stronę internetową freshkcooking.pl
Zamówienia przyjmowane są do każdej środy do godziny 13.30. Po tej godzinie zatrzymana jest sprzedaż. Jeśli spóźniłeś się zadzwoń pilnie. Zobaczymy co będziemy mogli dla Ciebie zrobić.

Czy Fresh Cooking podaje informacje o alergenach?

Gwarantujemy, że każdy z naszych zestawów jest odpowiednio oznakowany. Mają wszystkie potrzebne informacje dotyczące alergenów.

Co znajduje się w środku pudełka?

  • Pudełko papierowe ze świeżymi produktami (przechowuj je w lodówce)
  • Opakowanie z mrożonkami (od razu włóż do zamrażarki)
  • Szczegółowe przepisy z fotografiami krok po kroku dla każdego dania z zestawu.
  • Menu na kolejny tydzień wraz z instrukcją Instrukcja postępowania z zestawem Fresh Cooking.

Kto ponosi odpowiedzialność za zagubioną paczkę pozostawioną pod drzwiami?

Od chwili pozostawienia boxu pod wskazanym przez Ciebie miejscu Fresh Cooking nie ponosi odpowiedzialności z ewentualną kradzież.
Co zrobić jeśli nie możesz odebrać w sobotę przesyłki?
Skontaktuj się pilnie z Fresh Cooking.

Jak długo mogę trzymać produkty poza lodówką i zamrażalką?

Gwarantujemy, że produkty dotrą do Ciebie świeże, przetransportowane w odpowiednich dla nich warunkach. Zabezpiecz tak szybko jak to jest możliwe swoje produkty, mrożone włóż do zamrażarki, a inne produkty do lodówki.

Jakie podstawowe przybory muszę posiadać w swojej kuchni i przyprawy, aby móc gotować z Fresh Cooking?

Najczęściej używamy: patelnie, garnek, miskę, nóż, sztućce, deskę do krojenia, sito, naczynie do zapiekania w piekarniku. Z przypraw: olej, sól i pieprz. Dodatkowo na stronie https://freshcooking.pl/#menu, przy każdym zestawie zaznaczyliśmy w zakładce „będziesz potrzebował” dodatkowy sprzęt wymagany, aby sprawnie ugotować danie.

Czy mogę zmienić zamówienie lub z niego zrezygnować?

Klient może dokonać zmiany adresu dostawy zamówienia do 24 godzin przed planowaną dostawą.
Klient ma prawo do zmiany zamówienia do chwili zamknięcia zamówień tzn. do środy do godziny 13.30. W tym celu Klient powinien jak najszybciej skontaktować się telefonicznie. Klient może zrezygnować z realizacji zamówienia do 48 godzin przed planowanym terminem dostawy. W przypadku rezygnacji z zamówienia później niż 48 godzin przed planowanym terminem dostawy, Klient nie może domagać się zwrotu gotówki ze względu na "specyficzny produkt".